Kızlar sezeryan oldum. Dikişlerim genital bölgemin üst kısmında. Ben hep jiletle temizliğimi yapmıştım. Şimdi dikişlerimin üstünde kıllar var. Doktor 40ın çıkınca göreceğim seni dedi ama temizlenmeden de gidilmez. Jiletle temizlenirsem sonuç ne olur? İçten dikişli kendinden çürüyüp gidicek dikişlerim.