Kizlar bebegin 1 hafta sonra 6 aylik olucak. Dogdugundan beri uyku sorunumuz var. Doktora gittim uyku egitimi al dedi ama butcem yok, simdilik en azindan. Gece cok sık uyaniyor sabah kalkinca az oyalaniyoruz hemen esniyor uyutmaya calisiyorum cok cok zor daliyor uykuya. O kadar ugrasmaya 30. Dk da uyaniyor oglen oluyor esniyo yine ayni sekilde uyutmayla geciyor saatler yine 30. Dk. Da uyaniyor. Aksam oluyor yine en az 2 saat uyutma ile mucadele. Artik cok yoruldum. Herhangi bi etkinlik yapmaya enerjim kalmiyor bebegimle emmeleri zaten azaldi. Alt degitir uyutma ile ugras. Sonra dinlenemeden ya da bi ev isi yapmadan uyansin. Inanin ev isi yapamiyorum oyle durdugu yerde de durmuyor hep ilgi istiyor. Sanki tum gunum bebegimi uyutmaya calismakla geciyor ve bu durum artik beni cok yordu. Ne rahatca yemek yiyebiliyorum ne wc ye gidebiliyorum. Inanin dogumdan sonra namazlarim bile aksadi. Birakip birakip tekrar basliyorum. Acim yemek yapamadigim icin kahvalti ile duruyorum yardim edenim yok. Bu corona cok kotu vurdu. Artik psikolojim bozuldu. Bu durumda olan var mi nasil enerji topluyorsunuz nasil motive oluyorsunuz en onemlisi nasil is yapiyorsunuz. Lutfen bebegi benim gibi olanlar yazsin sakin uyuyan bebek anneleri yazmasin