PrensesimDuru bende gelmesi uzun sürdü bir ay kesin tat yoktu daha sonra yavaş yavaş gelmeye başladı. Sonrada koku. Kokuya çok keskindi burnum ama iyi alamadım uzun süre kokuyu. Oğlum altına yaptığında bile anlamıyordum. Tat almamda hasar vardı resmen. Hazır gıda içeceklerde falan uzun bi süre deterjan ilaç gibi bi tat aldım. Mayıs ayında olmuştum korona. 1-2 ay oldu düzeleli