Kızlar oğluma ocean balik yaği aldım. Eczacı aç karnına yarim çay kaşığı dedi. Ama ürünün üzerinde tok karnına verilmeli yazıyor. Bi de eczacı içerisinde d vitamini var ekstra d vitamini vermeyin dedi. Siz nasıl kullanıyorsunuz aç karina mi tok mu, ne kadar veriyorsunuz bi de verdiğimiz zaman d vitamini de kullaniyor musunuz. Lutfen aytinlatin beni. Bu arada oğlum 15 aylik olmak uzere