Ecetrksver 4 aylık olacağız. Doğduğundan beri 2 saate bir kalkardı gece yarısından sonra. Şimdi bazen bir saate bir bazen yarım saate bir. Beşik sallamaktan yoruldum. Dün gece emdi yattı. 1 saat sonra hareketlendi tam 1 saat uykuya döndürmeye çalıştım. Uyandı tabi 🤦🏻♀️ Aç olsa kesin ağlardı 2 saat boyunca oynadı. Ama emzirsem uykuya devam edecekti. Çok pis bi noktaya geldik biz napacağımı şaşıyorum. Atak haftasındayız biz tek tesellim o😔