Cicegi_brn Arkadaşlar belki görmüşsünüz dur postumu hastaneden sonra virüse yakalandik bebegim’le ben şükür toparlaniyoriz 🤲🏻 bugün başladı bebegim fazla emiyor ve ağız dolusu geri çıkıyor kusuyor sizce normal mi sizde de oldumu ?
Gencanne_19 Cicegi_brn ya benim bebeğim de 26 günlük iki gündür her emmeden sonra ağız dolusuyla yoğun bı şekilde kusuyor ne yapmam lazım acaba
Cicegi_brn miyasekaya Emine_1245 Bebegim 13 günlük daha hastalandığı için memeye düşkünlesti hic çekme devamli emiyim istiyor gazını çıkarıyorum birdaha emiyor sonrada ağız dolusu kusuyor
Emine_1245 Arada az birşey kusuyorsa sorun değil fazla geleni kusuyor dur canım. Ama her emdiginde dolu dolu kusuyorsa bir doktora göster danış istersen. Ateşi birseyi var mı
miyasekaya Cicegi_brn emzirdikten sonra bir süre yatırın ve sonra gazını çıkarın buyuk ihtimal fazla emdiği için fazlasını çıkarıyordur ona rağmen kusarsa aile hekimizi arayıp sorun
miyasekaya Cicegi_brn şöyle de bir durum var eğer bebeğinizde virüse yakalandıysa ondan da kusar birakın istediği kadar emsin
Emine_1245 Cicegi_brn . Anladım canım yatış şekline çok dikkat et. Çok emmidigi içindir öyle. Istersen emzik dene doyduğunu anladığında emziği koy ağzına. Hem seni de yormaz o kadar.