Fadikfs yazın külot bez kışın normal bez 👍🏼 sebebi de kışın komple çıkarıp giydirmek zor oluyor özellikle çocuk giyinmeyi sevmeyen bir çocuksa . Bu yüzden ben kışın normal bezi daha rahat kullanıyordum. Yazın da hemen geçir külot bezi bırak çok rahat oluyordu