Cemileyaman canım ben diyetisyene gittim bana liste verdi ve listeden hariç günde 20 dk yada 30 dk yurumem gerektiğini spor yapmami söyledi o zmnlar çalışıyordum ben zaten hiç durmuyorum dedim sürekli ev iş hep ayaktayım hep hareket halindeyim.. bunu spor olarak görme dedi çünkü günlük yaptığımız hareketleri vücut spor olarak algilamiyormus. Yürüyüş yaparak vücudunun enerjisini değiştirmen gerekiyor dedi. O günden beri evde ki ayakta durmalarımi spor olarak görmüyorum 😅😄