Busragokceberra 10 günlük bir bebeğim var 3 gündür ağrı var gibi uykusunda ağlıyor tekrar susuyor kakası da azaldı D vitamini kabızlık yapan var mı onu vermeye başlayınca böyle oldu
Durukusunannesii Busragokceberra bende aynı sekıldeym 1 aylık bebeğim d vitamını kullandgmdan beri cocugum 2 günde bir yapıyo kakasını ve rahatsız oluyo zor yapıyo
Ygtakn1 Busragokceberra aaa bende d vitamınınkullanıyprum bebegım 17 gunluk bı kac gundur kabız ve gaz sancısı cekıyor ılactan mı oldu kı
Xyz1234 Busragokceberra 58 günlük kızım var bizde de aynısı oldu kabız değil sancı oldu bizde büyüdükçe azalıyor sancıları
Lorien Busragokceberra Benim kızımda da aynı sorun var hatta dün başka d vitamini aldık beş gün oldu yapamadı.
Busragokceberra Ygtakn1 ben yan etkileri okudum var ama emin değilim ondan önce herşey iyiydi dikkatimi çekti d vitamini kullanmaya başlayınca oldu