CigdeminMevasi Babymm bize doktorumuz önce nimenrz snra bexoro demişti ama 7. Ayda yapalm önkü bexero çok ateş yapıyor dedi şuan 5 aylık kızım 7. Ayda nimenriz 9. Aydada bexeroyu yaptrcaz nasipse
HsnyErbayCetin Babymm kesinlikle 5. Ayda başka biz öyle yaptık 7. Ayda ikinci dozu hem ateş hemde döküntü yaptı bize aynı dozda ikiside oluyo
Babymm CigdeminMevasi her doktor farklı öneriyor ya bizimkide 3.ayda bu ay yapacaktı nimenrixi daha yaptırmadım yaptırcam ateş olur mu diye korkuyorum
mervedmr Babymm evet canım hepsi farklı diyor. Bence doktorunu dinle. Allah korusun aşı yaptırana kadar bir şey olsa kendini suçlarsın. aslında benim gönlümden geçen daha geç başlamaktı ama doktor 7.ay deyince tamam dedim.
Serapo 3 ay 2 günluguz yarın aşılarımız var .diğer aşılarla üst üste gelmesin diye rota yarın ama ben almadım ozele gidiyoruz aylik kontrole hem asi hem kontrol. Sağlık ocağına hiç gitmedim malum pandemi.bi oraya bi oraya görmek işlemedim
Babymm Serapo evet bizde bu hafta rotayı olduk menenjitide yapacaktı doktor karar veremedim hangi ay yaptıracağıma 3,5aylığız şuan yarın yaptırıcam onuda nimenrixle başlıycak siz yaptırcakmısınız menenjiti
Babymm mervedmr evet bende sırf o yüzden yaptırıcam bu ay Allah korusun ya o riske giremiyor insan yaptıralım bi an önce en iyisi canım