Gzde07 Arkadaşlar bebeğime yoğurt mayalıycam taze taze bittikçe yapmak istiyorum sütü pişirip dondurucuya koysam tekrar yoğurt yapsam olur mu sizce
Ozdmrkbraa Gzde07 pişirmeden dondurucuya koyun yapacağınız zaman sabahtan çıkarın süt çözülsün öyle pişirip kullanın
CigdeminMevasi Gzde07 anne sütü pişmez zaten direk dolaba koyun yapacağnz gün sabahtan çıkarın çözülsün daha snra belli bi ısıya kadar ısıtabiliyorsnz oda benmari üsulü diğer tülü içindeki bütn yararlı besnler ölüyor
Mom19 Gzde07 Ben yapiorum 5 lt pişirip yarisini buzluğa atıyorum yoğurt mayalayacagim zaman cözdürüp ısıtıp mayaliyorum.
Minikbimelek @Gzde07 pişirip koyuyorum ben. Mayalayacağım gün sabahtan çıkarıyorum akşama mayalayabiliyorum
Mom19 mirayyy20-20 Evet evet iyice soğuduktan sonra at buzluğa.Yapmak istediğinde dışarı çıkar çözülsün .Mayalama kıvamında ısıtıp mayalayin.