Elfffcnnn Kızlar oğlum 13 aylık 3 ay sonra ikinciyi doğurucam ikiz bebek arabası almam gerekir mi büyük oğlum daha ne kadar süre arabasını kullanır siz ne kadar kullandınız
Agg0207 Elfffcnnn kizim 2 yasinda hala kullaniyorum ben 2 bucuk yasina kadar kullanicam sahsen ben cunku kolaylik oluyor kizimda seviyor oturmayi zaten ikiz bebek arabasi al bnce
Meriwa Elfffcnnn https://www.google.com.tr/search?q=2+bebek+için+çocuk+arabası+aparatı&client=safari&hl=tr-tr&prmd=sivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiqsP2S7dztAhXCiIsKHcFoC4MQ_AUoAnoECAMQAg&biw=375&bih=553#imgrc=awDtMr1VMHsKHM bi buna bakın böyle bişey kullansanız daha iyi gibi zaten pandemiden uzun süre dışarı çıkamıycaksınız aparat ekleniyor
Elfffcnnn Meriwa joie evalite duo tandem var e bebekte yorumları cok iyi onu düşünüyorum şuan ama bakalım
Khumar_cafar Meriwa ayyy bu cook guzel. Valla bi kac gundur ikinciyi yapsam gezmeye nasil gideriz diye dusunup duruyirum. İkiz arabasimi alsam acaba diyordum. Bunu bi arastirayim. Ne guzel yaa buuu.
CemreKerem35 Elfffcnnn aynen öyle 😅 şimdi pandemiden dolayı evdeyiz ama dışarı falan çıktığımızda özellikle gündüz uykusu yapıyorsa bebek arabası olmadan gezmek imkansız oluyor bir de uzun süre yürüyünce yoruluyor huysuzlaniyor o yüzden kaderimiz😂
Elfffcnnn CemreKerem35 gün içinde en az bir bir buçuk saat uyuyo gezerken arabadan inmek istemiyo sağı solu izliyo muhtemelen uzun süre kullanacak benimki de