Kızlar 7500 gram olmuş bebeğim.3300 doğmuştu.1ay 23 günlükken 5700 dü kilosu.yaklaşık 3 ayda 1800 gram almış.normal mi ? Boyu 67 santim. Anne sütü alıyor.
Normalde kafaya takmam ama herkes bu çocuk gelişmemiş diyor.çocuğum açmalı kalıyor sütüm yetmiyor mu diye kaç gündür kafama takar oldum.