Bebeğim 7 aylık. Hep anne sütü ile beslendi. 6.ay da ek gıdalara başladık. (Yoğurt,yumurta sarısı, çorbalar, meyve püreleri) Geceleri sürekli uykudan kalkıyor bir türlü dalamıyor. Sebebinin aç olduğunu düşünüyorum. Göğüslerim eskisi gibi dolmuyor yeterli olmadıgını düşünüyorum. Mama ile desteklemek istiyorum ama kabul etmiyor. Ne yapabilirim😔 en son ki aldığım bebelac2 devam sütü. Hepsi boşa gidiyor