Eddatr Oyun halısını hangisini önerirsiniz ? Ben bondigo nun oyun halısını beğendim sizin kullandiginiz yada memnun kaldiginiz,varmi acaba 😊
Fitifiti Eddatr Fısher prıce piyanolu kullanmıştım. Yarım saat benden bağımsız başka bir şeyle oyalandığı ilk aktivitesiydi kuzucuğumun
Ozgosmn Eddatr fisher Price yağmur ormanı. Biz bunu kullanıyoruz bazen çok uzun süre oyalanıyor bazen 5 dk durmuyor. Çocuğun moduna göre değişiyor herhalde. Bu arada 4 aylığız. hangi oyun halısını alacaksanız bir çok siteye bakın tavsiyem aynı ürünler o kadar farklı fiyatlara satılıyor ki inanamazsınız.
Ogretmennannee1 Eddatr bende fisher pirace kullanıyordum bende piyanosuz ormanlı olanından seviyor bir sürü de oyuncağı var üzerinde sesli oyuncağı da var çıngıraklı da oğlum 5 aylık hâlâ oynuyor
Nilsmoms Ben de ebebekten safari bebek oyun halisini aldim.piyanosuz tabi 100 liraydi.Ama seviyor bizim kiz.
Eddatr Nilsmoms canım 99.90 olan degil mi ? Halinin kenarinda baby toys yazan mı ? Birde halisindan memnunmusun canm kalin gorunuyor ama iste cogu urun gorundugu gibi gelmiyor ya o yuzden soruyorum ❤
Eddatr Ogretmennannee1 canim baktim bunu cok begendim bondigo ile arasinda kaldim ya 😅🤷♀️ sanki ayni gibiler ama bondigo nun aslan ı 10 dk kadar muzik caliyormu bilmiyorum tabi
ElifSakKaya Eddatr Merhaba bir kaç gün önce babyjem markasının piyanolu oyun halısını aldık çok kullanışlı bebeği kouydugumda yarım saat falan oyalaniyor üstünde bebegm 2 ay 19 günlük
Nilsmoms Eddatr Evet o canim.Ne cok ince ne de kalin diyebilirim.Ama Ben altina yine de birseyler koyuyorum yoksa icim rahat etmez usurse diye.Maalesef cogu ince oluyor alirken Ben de cok arastirdim cunku.
Ogretmennannee1 Eddatr bende çok bakmıştım ama iyiki almisim günü oyuncağı da çok ya bol bol oyalaniyor dişlerini kasıyor ☺️