https://resmim.net/i/UhMvF
Kızlar cildim karma bir cilt sivilceleriyle problemi olan biriyim 22 yasimdayim. Küçüklüğünden beridir ne kadar ilaç kullandiysam da gecmedi.pazartesi günü acnelyse %0.1 diye bir krem aldım çok iyi geldiğini duydum tavsiye de ettiler. Kremi kullanmaya başladım 2 günde etki etmeye cildim soyulmaya başladı. Sadece gece sürdüm bugün 6 gün ama sadece 5 gün kullandım. Cildimi çok kuruttu soyuluyo ama dokununca bişey degdirince yaniyo. Şuan hala öyle yüzümde bir gerginlik var rahatsız olduğum dudaklarimi dolgunlasmis gibi hissediyorum soymaya çalışıyorum dudağının kenarında ve burnunun bir tarafında çatlak oldu kuruduğu için nemlendiriciyle hafif gevsio ama yinede gergin oluyo. İşin kötü tarafı cildinin rengi esmerlesti resmen boynum beyaz yüzüm esmer napmaliyim bu gerginlik esmerlik nasıl geçer yardımcı olunnn.