Kızlar, 2 buçuk aylık oğlum var. Kavrama problemimiz olduğundan beri nerdeyse doğduğundan beri sağarak veriyorum. Günde her sağım 30 dakika olmak üzere 7-8 defa sağıyorum. Uzun süre sağarak veren annelere sormak istiyorum. 6 aydan sonra ek gıdaya geçen anneler, sağma sıklığı yine aynı mı kalacak? Günde 3-4 defaya ne zaman düşüreceğiz acaba?