ilkgozagrimmmm Kızlar biz 4 aylık olduk. Atak haftasındayız. Yinede oluşturduğunuz uyku rutinini , yaptığınız aktiviteleri benimle paylaşabilir misiniz ?
1234___ Bebeğim 2 gün önce 4 aylık aşısını oldu çok fazla uykucu olmaya başladı gece gündüz uyuyor oldu bu arada maşallah diyelim 🤗🧿🥰