Minnossareannesi Hilallll2020 1. Ay hepatit aşısı canım etki yapmaz açısından ötürü belki biraz huysuzluk yapar sma benim bebeğimde onu bile yapmadı kalkar kalmaz sustu ağlamadı bile 🥰
Merveges Prensesannesii34_ sadece koldan mı oluyor salı 2. Ay aşıya götüreceğim oğlumu 3 tane yapılacak demişti hemşire ateş falan oluyor mu acaba 3 tane çok geldi gibi
Emirin_Annesi10 Merveges 2 bacak 1 sol kol canım. Ağır bir aşı her bebekte aynı olmuyor yan etkisi ama bizde sürekli uyku hali vardı baygın gibiydi. 2.gün ise aşırı huzursuzdu sürekli ağlama hali vardı
Onsubatikibinondokuz Merveges evet bit tanesi koldan yapılıyor hani şu kollarımızda izi olan aşı varya o aşı yapılacak işte ve biraz ateş huzursuzluk falan yapabiliyor bunun yanı sora aşı üzerinden bi ay geçtikten sonra patlaması gerekiyor(biraz kanaması)ki tutmuş olsun
Prensesannesii34_ Merveges 2 bacak 1 kol . Huzursuz oluyorlar ateş genelde yok olsa olsa çok 38’e yakın olur o zaman sa bir çay kaşığı ateş düşürücü veriştim. 2.ay alışında 3 gün banyo yaptırma koluna su değmesin .
Merveges Prensesannesii34_ tamam canım teşekkür ederim inşallah ateşi falan çıkmaz daha şimdiden panik yaptım bir şey olur diye birde acemilik olunca ne yapacagimi bilemem diye korkuyorum