4aylık bebeğim var son adet tarihim 21 kasım dı . Günüm geçti 26 günde bi oluyordum bugün eşim 2 tane test aldı . Paketi açtım idrar damlattığımız yerde yeşil çizgi vardı ,neyse işte testi yaptım negatif. Sonra diğer testi açtım on onda da yeşil çizgi vardı sanki kaymış gibi . Testim geçerlidir değil mi başınıza böyle birşey geldi mi ?