Travel aldım ama koronadan kullanma imkanım çok olmadı. Hastaneye sağlıkocağına vs hem aracımızla gidip içeri kucağımda soktum arabayla mikropları taşımamak için. 2 kere falan çıktım dışarı, sonra tekerlekleri temizleyip evde kullanmaya başladım. Mutfakta yanımda tutarken falan kolaylık oluyor. Onun harici puseti 5,5 ayda kullanamaz hale geldi, daha büyük bir pusete geçtik. Konforlu ama taşıması vs çok zor. Asansör lazım hem bebek hem araba taşınmaz. Hem bagaja zor sığıyor.
Alacaksanız ya gerçekten hafif ve tek elle kapanan bir model alın ya da direkt baston alın. Ailem sırf arabayı taşımaya üşeniyoruz diye kendi evlerine baston aldı. Gerçi onu da kullanamıyoruz dışarı çıkmadığımız için ama sıfırdan alacak olsam baston ya da kabin tipi alırdım.