Merhabalar oğlum 3 aylık kanguru daha hamileyken almıştım ( Civilden aldık İlkaybaby markası ) sizce kullanmaya başlamalı mıyım? doktorumuz çok önermediğini sıkı bi şekilde bağlayacağınızdan eminseniz kullanın dedi o yüzden kafam karıştı.Kullanan varsa kaç aydan itibaren kullandınız ? Yenidoğan aparatı yok bu arada