Gizemsimay Merhaba güZel anneler 6 ayına yeni giren kızım daha 6 aya girmeden durmadan memeyi reddediyor pek emmek istemiyor böyle sorun yaşan varmı varsa neler yaptınız ne olur yardımcı olun 🥺🥺
Mavi2020 Gizemsimay ben 6 aya girmeye 10 günümüz kaldı 2 gün önce yaşadık meme görünce başlıyordu ağlamaya uykuluyken emiyordu ama emzik verip meme verdim öle öle emzirdim sonra tuttu bidaha yapmadı cok şükür dişleri yapabilirmiş damakları sertleşti cünkü bizimkinin baya
esmerayes Gizemsimay disten yapiyodur damaklari kasiniyodur sabredin gecici bi durum emdigi kadar emzirin ac kaldigini dusunuyosaniz sagip enjektorle azar azar verin ama biberon emzik vs kullanmayin yoksa tamamen birakir
Gizemsimay Mavi2020 ya simayda öyle memeye gelince kendini sıkıyo ağlıyo anca uykusu açılmadan emzirebiliyorum
Gizemsimay bitterikolata yok kullanmıyoruz çünkü ilk doğdugu günden beri ne emziğe alıştırabildim nede biberona emmekten se ısırıyo sevemedi onları bir türlü
bitterikolata Gizemsimay genelde onların yaptığı meme reddi inatçı oluyor ondan sordum ☺️ Geçici bi dönemdir diye düşünüyorum
Gizemsimay esmerayes emzirmeye çalısıyorum sürekli bide yavaş yavaş ek gıdayada geçtik bakalım inşallah biran önce geçer bu dönem 🥺