Deletedmom_29 benggla Bebeğim 4 aylık bebek arabasını evde kullanıyorum. Mutfakta banyoda her yerde peşimde 😄
Zeynepalya_ve_annesi benggla arabadan düşen bişeyi alırken bebek arbası devrildi allhtan benim sırtıma denk gelmişti o yüzden başka araba aldım öbürünüde satıyorum 150 tl ye
asyababy20 Monaroka çok doğru söylüyorsun anca sağlık ocağına gidip gelioz bebek arbsi ile ondan başka anımız yok malesef 😔
benggla Zeynepalya_ve_annesi Geçmiş olsun , 3 tekerli bebek arabalarında böyle sorunlar oluyor genelde
Deletedmom_29 benggla yani kısmen kolaylık sağlıyor o anımı kurtarıyor. Ama çabuk sıkılıyor. Geçenlerde ayağımla arabayı sallayarak helva kavurdum 😄
Zeynepalya_ve_annesi benggla evet aynen öyle 1 yıldır kullandık birşey olmadı ama ogün olacağı varmış