nurelem canım d vitaminini istedğin zaman vereblrsn ama kan ilacını beslenmenin ortasında vermen lazım yani ben 3 saate bir besliyorum. Mama yedikten 1 saat sonra veriyorum ilacı. Sonra 1 saat geçince tekrar mama yiyor. Yani en az 1 saat olmalı arsında ,yoksa demirin emilimi azalır bişeye yaramaz