Srhnzlcn Merhaba hapı kullanıyorumda gecen ay 1 hafta süren kanamam oldu ama bu ay olmadı.. bu şekilde düzensiz olabiliyor sanırım değil mi?
Sevinc543yakut Srhnzlcn bende aynıyım canm gecen ay olsum 10 gün falan sürdü bu ay bisey yok test yaptim negatif çıktı. Düzensizlik oluyor birde bu hapı kullananalr geneli hic adette olmuyor. Dedi doktor