Nrsnaozdn_ Merhaba anneler doğum yaptıktan sonra adet oldum hemen sonra diğer ayında gününde mi olur yoksa gecikme olur mu ? Gecikme olursa normal mi
Dilos01 Nrsnaozdn_ gecikme olabilir canım normal doğum yapalı 2 ayı az geçti ilk kez adet oldum 11 inde olmustum hala devam ediyor ilk günkü gibi sanki doğumdan sonra böyle gecikmesi ilk adet olma normal kabul ediliyor diye biliyorum canım