Merhaba anneler,
Bebeğim 2.5 aylık. Doğduğundan beri gündüz uykuyu sevmeyen bir bebek. Slinge koya koya slingte uyumaya alıştı. 1.5- 2 saat kadar uyuyor. Ama ben o uyurken ne rahatça oturtabiliyorum ne de bir şey yapabiliyorum. Sallayarak uyutmayı denedim 1 haftadır hiç sevmedi hiç uyumuyor.
Sizce slinge devam mı edeyim yoksa sallamaya mutlaka alışır mı ?