Ata0905 Sena-04 görümcem 31 haftalık doğum yaptı aniden suyu geldi sonra 6 yıl sonra 38 haftaya kadar beklendi. Ama yine riskli görülüp daha fazla istirahat verildi dikkat edildi vs
EgeMeva Sena-04 ilk bebegim prematüre ikincisi de 38 e kadar bekledik korka korka 😅 ama onda da belli hafta sonra gelişim durdu ,🤨
ArasAybarsMoM Sena-04 ilki erken 31. Hafta ikinci 35. Hafta 3. 33. Hafta ilk bebegimi kaybettim diger iki oglumda erken dogdu
Sena-04 Mom19 ya bwn 32 haftalık ikizlere doğum yaptım ve malesef bi tanesini kaybettim..şimdi 5 haftalık hamile olduğumı öğrendim
Mom19 Sena-04 Basınız saolsun .İyi bı doktor bulup hamielliginizi öyle devam ettirebilirsiniz.Umarim zamanında sağlıklı doğum yaparsınız.
Aslancikk Sena-04 ilk gebeliğim erken doğumla sonuçlandı çok şükür sağlıkla cikdik hastaneden ikincisinde üçüncü yılında yine erken doğum yaptım🙄üçüncüde 37haftada doğum yaptim
Hazalinannesi Sena-04 bunu bende merak ediyorum benimde kızım 34 haftalık doğdu şimdi 1 yaşında ve büyük ihtimal hamileyim adet geçince test yapacağım korkuyom ikinci de erken doğar diye