Kızlar merhaba yeni katıldım buraya 35 haftalık sezaryen doğum yaptım şuan 1 buçuk aylık bebeğim var. Çevremin etkisi yüzünden bebeğimi emziremedim sütün yok bebek doymuyor dediler daha neler neler…bebeğim sarılık oldu 1 gün fototerapi aldı 1 günde kontrol amaçlı küvöz de kaldı. biberonla mama verdim şuan mamayı tamamen bırakmak istiyorum sütüm var ama bebeğime yetmiyor sanırım, göğsüme aldığımda bebeğim çok hırslanıyor çok ağlıyor göğsümü sıktığımda süt akıyor ama sağdığımda iki göğsümün toplamı 20 Cc falan çıkıyor. Böyle birşey başına gelmiş olan var mı nasıl bir yol izleyebilirim yardımcı olur musunuz