Mervelllaaa Merhaba kızlar, öncelikle iyi pazarlar herkese ☺️ Ben sezeryan doğum yapalı 2 ay oldu fakat kanamam 55 gün kadar sürdü tam bitti dedim 1 hafta sonra tekrar başladı bu durumu yaşayan var mı benim gibi ? Normal mi bu durum sizce ?
Asenana Mervelllaaa benim de bugün 41. Günüm siyah renkte geliyor 2 gündür normal mı ki acaba bilen var mi
Mervelllaaa Teomanannesi lohusalık bitikten sonra 15 gün kanamam oldu doktor adet kanamasıdır dedi şimdi tekrar olunca adet kanaması olduğundan da emin olamadım 🤷🏻♀️
Teomanannesi Mervelllaaa benimde loğusalığım bitince kanamam birden başladı adet sandım ama bittiği sıralar öyle olması normal galiba 5 ay olacak doğum yapalı daha adet olmadım o sıra olan adet değilmiş heralde🤷🏻♀️
Defnesmom adet olmuşunuz bende 50. gün tekrar adet oldum süt hormonu korumuyo yüksek değil adet olmuusun dedi doktorum ve hamile kalabilirsin çok dikkat et dedi bilginiz olsun