Dogudabirogretmen Doğum yapalı 24 gün oldu geçem gün bir dikişim açılmıştı. Enfeksiyon fitili kullandım, yaşayan var mı kendiliğinden kapanır mı o dikiş çok ağrı yapıyor 😰
HevalDikmen Ben değilde kayinvalidem yaşamış onun dikişleri patlamış ama o düzenli olarak tentürdiyotla pansuman yapmış 3 aya kapandı demişti.