Bmarya Nejla32 ben doğum yaptım hastanede 2. Gün yıkadılar , sonra bir daha göbeği düştükten 1 sonra yıkadım.
alinaannee Nejla32 doktor kontrolü vardı göbek bağının düştüğü gün doktor bugğn yıkama yarın yıka göbek deliğini iyi kurula demişti