Merhaba anneler. Umarım birileri yazar. Şöyle diz izi yapmayan , pörsümeyen, bollasmayan, kendini salmayan pijama takımi var mı bildiğiniz? Eşofman da olur. Kendim için soruyorum. Ne aldıysam kötü oldu. evde kötü pijama takımları ile gezer oldum artık 😳🙄🙄