Selam anneler bi oglum var 13bucuk aylık kırkım ciktiktan sonra hic adet olmadim 15 gündür kasık ağrım var hergun ağrıyor ogluma hamileykende ayni agri vardı bugun evde ovulasyon testi vardi yaptim yapar yapmaz iki cizgi de oldukca koyu belirdi bu durumu yasayan var mi aranizda ?