Tugba22
Nerdeyse 1 aydır bu şekilde gidiyoruz karnı aç ağlıyo yalancı emziği şok şok emiyo beni emmiyo zor zahmet emziriyorum bi göğsünüzü 15 dk diğerinde 15 dk emzirin diyorlar ya öyle olmuyolar bi göğsümü en fazla 5-10 dk arası emiyo bidaha da emmiyo bazen acıktığında güzel ce emiyo bazende emmiyo çok huysuz oluyo emziği ağzından çıkartıp göğsümü dayıyorum ağzıma emmiyo sizler nasıl emziriyorsunuz meme reddi mi yaşıyorum yoksa yalancı emzikten mi kaynaklı neden böyle oluyor anlamadım bebeğim bu arada 2 ay 9 günlük