maggie eğer sigortalı çalışıyorsanız doğum raporunuz muhasebeci tarafından onaylanınca rapor ücreti alıyorsunuzz.çalışmadığınız ayların ücreti oluyor Bir de emzirme yardımı 200 TL Sgknın verdiği bir de doğum yardımı var onun için eşiniz sigorta müdürlüğüne başvurabilir siz gidemezseniz. Bir form dolduruyorsunuz bir Ay içersinde De o yatıyor 300 TL benim bu şekilde olmuştu.