Arkadaşlar kızım doğduğundan beri çok hızlı nefes alıp veriyor şuan 7 aylık neden olabilir. Gören ler kalpe götürdünüz mu diyor ama ben daha önce götürmüştüm. Nefes alışını söylemedim ama dokotr ulturasyonla bakti birşey yok dedi. Eğer sorun olsa usg de görünür mu yoksa eko yami girmesi gerekiyor