KediEti7 Merhaba arkadaşlar kızım dün 4. ay aşısını oldu gece 3 te ateşi 37,8 e yükseldi calpol verdim 37,5 a düştü fakat bi türlü 37,5 un altına indiremedim ılık duş aldırdım doktorum söylemişti aldır diye 1 kere daha calpol verdim ancak hala düşmedi ☹️ Biraz endişelendim doktoruma mesaj attım ama henüz dönmedi başına gelen var mı ne yapabilirim bu durumda ?
busrasahinn KediEti7 ılık su koy bir kaba pamukla koltuk altı diz arkası buynuna kompres yap inşallah düşer sadece zıbın olsun üstünde 10 dakika yap bunu sonra tekrar ölç canım inşallah düşer bize hastanede böyle yaptırmışlardı
Nurselcaglar KediEti7 benim de dün oğlum aşı oldu 4. Aylık bizim de 38 ée kadar çıktı ben ılık pamukla alnını sildim şurup vermedim çok yükselmeden vermişsiniz şurubu ve bugün de 37.3 leri gördü
KediEti7 busrasahinn peki düşmezse hastaneye mi götüreyim ☹️ Bu saat oldu hala düşmedi iştahıda yok sürekli bi ağlama halinde ☹️
busrasahinn KediEti7 aynen dünden beri düşmemiş gerek var mı bilmem ama başıma gelse götürürdüm ben ama dediğim gibi yapınca bizim düşmüştü düşer Allah'ın izniyle
KediEti7 Nurselcaglar doktorum şimdi döndü 48 saate kadar ateş normal kabul edilir birde 6 saatte bir bir tatlı kaşığından biraz az calpol ver özellikle kasık bölgesine ılık suyla ıslatılmış bez koy dedi 39 u geçersede acile gitmemizi söyledi
Meltemcakir Bebeğin sadece çıtçıtlı atletle kalsın dönüşümlü olarak 4 saatte bir calpol ve dolven ver soğuk uygulamada yapabilirsin düşene kadar.Ateşi yüzünden iştahı yok böyle düşüyor benim bebeğim 2 aylık biz böyle yaptık sıkıntı yaşamadık paranox fitilde verebilirsin
Nurselcaglar KediEti7 Çook geçmiş olsun tekrardan inşallah geçmez ve öylelikkke düşer bnde sürekli ıslak pamukla siliyorum bakalım böyle geçirelim 🙏