Kubra_yurttkl Bebeğim dün tam 3 aylık oldu artık geceleri çok sık utanmıyor gündüzleri daha çok ayık sizde durumlar nasıl
Eylulunannesiiii Kubra_yurttkl bi anda mı değişti. Bebeğim 2 gün sonra tam 3 aylık olcakta merak ettim 🤗
Yigtefe Kubra_yurttkl biz de 5 gün sonra 3 aylık olucaz beninki bir haftadan beri öle cok şükür 🙏 inşallah değişmez gece 12 gibi uyuyor 3 gibi falan mızırdanıyo emzirşyorum tekrar uyuyor gaz sorunumuz da kalmadı inşallah böle gider🙏😊
Kubra_yurttkl Eylulunannesiiii bir anda değil tâbi ki 2 haftadır farkındayım zaten gaz sorunu gitti daha uysal artık çok şükür
Merve-2 Bi ay filan böyle gider 4. Ay atağında herşey zorlaşıyor en azından bi çoğunda. Tadını çıkarın uyuyun fırsat buldukça
mrvurz Aslmra80 3 ay 10 günlük olduk akşam 4 te başlıyor ıkinma sabaha kadar devam saatte bir kalkıyoruz
Elf-b mrvurz 3 ay 9 günlük benimkide, allahım ıkınmaktan hep ıh ıh yapmaktan uyuyamıyor hiç. Bizde var sadece sanıyordum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
mrvurz Elf-b umarım biterde rahatca uyuruz diyeceğım ama 4 ay atagına girdik diş gelir sonrada napalım sağlık olsun ben uykusuzluğa ve kalkmaya alıştım uyuyamıyorum artık
Elf-b mrvurz bu şimdi 4ay atağı mı, 3 ay 9 gün diyor uygulama ya, biz 4 aylık bu çocuk mu diyeceğiz, kafam karışıyor bu çocuklar kaç aylık😂