2 yaşında oğlum var. Bıktım artık hergün bir savaşla uykuya götürmekten. Ayağımda sallıyorum resmen savaşıyoruz odaya girince. Yatmıyor. Ne gece ne gündüz. 2 yıldır bir türlü uyku sorununu çözemedik. Artık o kadar gerginim ki herkese bağırıyorum eşimlede kavga ettik şimdi odaya girdik oğlumla uyutmak için. Bağrış çağrış oldu. O yatmak istemiyor ben ayağıma yatırıyorum. O ağlıyor ben sarılmaya çalışıyorum itiyor beni. Kaynanam nasıl uyutuyor sallamadan gerçekten anlamıyorum. 2 yılda hayattan soğudum. Öğlen uykusunu bırakması için erken evet ama uyumuyor artık uyutmayacağım ne hali varsa görsün valla bunaldım daraldım intihar edicem sonunda. Eşimde diyor uyumazsa uyumasın bırak dursun. E uyumazsa gelişimi geriler diye korkuyorum of valla napcam şaşırdım ya.