Merhaba güzel anneler, doğum yaptığım 3 ay oluyor sezeryan olarak doğum yaptım. İki gündür genital bölgem kaşınıyordu ve afedersiniz büyük dudaklarda sivilce gibi içi dolu kabarcıklar vardı.Bu sabah duşta yeşil ve sümüksü bir akıntı geldi.Bu durumla karşılaşan var mı hiç? Yardımcı olabilir misiniz?