Bugun okudum bi yerde bi doktor yazmiş eger 35 altındaysan 2 yıl ama üstündenysen 1 yıl bekle diye sizce doğru bi bilgimi 8 ay önce 34 yasındayken sezeryanla doğum yaptım 2. Niyetim var ama su yaş olayı beni geriyor biraz genç olsam ne 2 yılı 5 yıl beklerim en az ama 5 yıl içinde 2 düşük ve sonrasında da 5 yıllık bi mücadele ile aldım kızımı kucagıma infertilite yok ama öyle kolay hamile kalabilen biri değilim malesef. Hem korkuyorum hemde İstiyorum…