Gizay230320 ben hiç çorba vermedim yani kızımda istemedi hep eliyle kendi yemek istiyo örnek yazaym
sabah: omlet(havuçlu-peynirli-maydanozlu-dereotlu havuçlu gibi çeşitlendirerek yapıyorum), haşlama yumurta veya değişiklik olsun diye pankek yapıyorum, bunların yanında da peynir mutlaka vermeye çabalıyorum zeytin verdim ama sevmedi bir de kahvaltı sonu isterse meyve veriyorum istemezse gün içinde veriyorum
öğlen ve akşam kendimize ne yapcaksam kızıma göre uyarlıyorum onunki ayrı pişiyor, sebzeli mücver-sulu köfte-mercimekli bulgur pilavı-kıymalı kabak yemeği-makarna vs vs diye liste uzuyor, yemek yanlarında yoğurt teklif ediyorum bazen sadece yoğurt bitiyo az yemek yiyo bazen tam tersi hergün ne seveceği belirsiz 😂 öğlen sebze verirsem akşam etli bişeyler veya tam aksini yaparak denge kurmaya çalışıyorum, çorba da yani yeni yeni alıştırmaya çalışıyorum tarhana ve mercimek şimdilik sevdikleri, yemek hazırlayamadıysam da sebze haşlayıp yoğurtla önüne koyuyorum
ara öğün olarakta bazen meyve, bazen şekersiz bebek keki yapıyorum yanında meyve suyu ile o tarz şeyler veriyorum bazende yulafla bişiler uyduruyorum
doktor 9 aydan itibaren artık 3 ana 2 ara öğün yapmasını istedi, bu şekilde düzen kurduk her öğün öncesi/sonrası istediği kadar emzirme/mama faslımız oluyor