dogamdeniz Mamajoo benim ki tekli elektrikli çok memnunum canım manuel de aldım hatta çocuğunu kullandı. Hiç işe yaramıyorlar bence tabi fiyatı 300 TL bir ay olmadı aldım
papatya011 dogamdeniz acil lazım oldu arkadaşta manuel vardı aldım sağamadım 10 cc anca çıktı ikisinden o yüzden bende elektrikli istiyorum işe başlayacağım için ama çok paralarda dökmek istemiyorum açıkçası avente filan mamajooya bakayım canım sagolasin
assd15 BİM’e gelen kiwi markayı aldık geçen gayet iyi tavsiye ederim 120 TL diğer cihazlara göre uygun
assd15 papatya011 yani bi sorun BİM’e olan vardır belki.Bizde aktüel gününden sonra aldık (Alınmıcağını tahmin ettiğimiz bi BİM’e gittik orda vardı)
Ftmnur01 Bende lansinoh markasının teklisini aldım memnunum biberonu da kullanışlı. Içinden süt saklama poşetleri de çıktı
papatya011 Ftmnur01 teşekkürler canım onuda çok öneren olmus 3 marka kafamda git gel yaşıyorum bakalım