Arkadaslar bebeğime mama hazırlıyorum hergün 2 3 defa döküyorum saatinde veriyorum hazırlayıp acıkmamıs oluyo yarım saat sonra içmesi gerekiyor mesela döküp yeniden yapıyorum sizde mi öyle yapıyorsunuz yazık oluyo mamaya sürekli boşa gidiyor yani mamayı saklama süresi falan varmı mesela 1 saat gibi fzladan kalan mamayı demiyorum bi biberon mama mesela hiçbir fikrim yok bu konuda