Kızlar merhaba dört aylık bebeğim var haftada bir kez kaka yapıyor normal mi sizce sürekli gaz çıkartıyor fakat kaka yapmıyor sadece anne sütü veriyorum o bu arada bioak ilaç kullanan var mı aranızda Benim bebeğim doğduğundan beri kullanıyor biyotinyaz eksikliği var sizin bebeklerinizde varmı acilllllll cevap ☹️