Lilium
[bilinmeyen] evet kolları boştayken çok çabuk uyanıyor. Ayıcık verdim kollarına boşta kalmasın diye onu tutuyor biraz daha iyi uyuyor bizimki
Lilium
[bilinmeyen] bir an önce kendi uyuma yönteminizi bulun yoksa çok sıkıntı çekersiniz. Bebeğiniz neleri seviyor bunu takipleyin. Bizimkinden örnek vereyim. Arkadaşlar veya misafir geldi diyelim gürültülü bir şekilde muhabbet ediyoruz mışıl mışıl uyur dün mesela çok misafirim vardı gıkını çıkarmadı çok güzel uyudu bana eziyet etmedi üç saat uyuduğu oluyor böyle zorla uyandırıyorum bazen. onun dışında kolları boştaysa hemen uyanıyor sıçrayıp kollarına ayıcık verdim onu tutunca daha uzun uyuyor, gündüzleri zıbın çorap geceleri uzun kollu giyiyoruz üşümüyoruz terlemiyoruz vs vs
Rtrl
[bilinmeyen] Asıl kundaklıyken çıkmaya çalışıp kendilerini zorladıkları için daha çabuk gaz çıkarıp kaka yapması lazım aslında