Bir_prensesannesi58 12 haftalıkken 2 li testte doktorumuz şuan net bişey söylemek için çok erken ama %80 kız demişti detaylıya girmedim 16-17 haftalıkken filan %100 kız dedi hatta ondan bi sonraki kontrole gittiğimizde cinsiyet aynı mı değişmiş mi dedim doktorda ona bakıyorum dedi hala kız dedi sonrada hatta epey gülmüştük o an minik prensesim benim🥰