Herkese selam 3 ay 18 günlük bir oğlum var artık eskisi kadar gaz problemi yaşamıyoruz ve benim canım inanılmaz derece mercimek çorbası istiyor gaz yaptığını biliyorum ama içsem 1 tabak acaba bi sorun olur mu böyle bişey yaşayan var mı bilemedim size sormak istedim cevaplarsanız sevinirim :)